Halmstad=)

Såg innan på vädret att det skulel bli fint väder i helgen=)
Skitnice ju..

Åker till Halmstad på eftermiddagen någon gång.Kommer bli skittrevligt faktiskt.
Ska la snart packa och duscha mm.Men först kaffe och kolla ruint på nätet lite.

Nu när jag var nere hos Ellan och Patrik så blev man van vid att ha en Ellan hela tiden att röka med,småsnacka med,skratta med.Man blir ju van vid sådant väldigt fort faktiskt.Ha ha.Men får åka ner snart igen eller om hon kanske kommer hit.Mjau det är sådant man märker.

Fy orkar nästan inte duscha.Vissa dagar är det skit tråkigt!!Men det går ju fort så det blir nog inga problem=)

Ingen dator tar jag med mig i helgen.Om jag måste ut på nätet kan jag ju alltid låna pappas laptop;)

Ja imorgon skulle det iallafall bli kräftor och det  gillas verkligen!!!haha

Fan måste köpa en digitalkamera.Den jag hade lämnades ju aldrig tillbaka.Blir ju inte att man tar så många kort med mobilen.Glömer bort det hela tiden!!!



~Halmstad~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0