Halmstad avklarat=)

Jaha i fredags åkte vi till Halmstad då.SKITMYSIGT.!.På lördagkvällen var det kräftor som stod på menyn.Nästa sommar ska jag fan vara ledig lite så jag kan förlje medmmitt i sommaren istället för på sensommaren.hehe.

Ja nu har jag iallafall duschat Diva.Inte så lätt.Eller duscha henne är inte så svårt men torka henne tar ju massa tid.Det går verkligen inte med hårfön så det blir endast manuell torkning.Men nu är hon ute på gården och springer så då luft torkar hon kanske lite iallafall.Haha.

Diva blev så glad igår när jag kom hem=)Min lilla ögonsten.Hon följer ju med överallt.Toaletten,när jag ska sova,när jag går ut och röker.Ja överallt.hehe.

Ja igårkväll då.Kollade på den nya svenska miniserien.Hela skiten är tydligen dubbad.Sussi skickade och frågade om rösterna var försenade hos mig med.Det var dom ju.Så ringde jag till mamma och då sa hon att det stod i tidningen att huvudpolisen skulle vara dubbad.Men det verkade ju som alla var dubbade.Skitdåligt!!Jag skiter la i om polisen hade snackat tyska eller vad det är han pratar igentligen.Men när det var de som pratar svenska på riktigt och de också var försenade blir jag helt störd!!!!Hoppas det blir bättre nästa vecka.

Nä nu ska jag torka Diva lite mera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0