Levande ljus på gravarna!!!

Igår var vi och tände ljus på gravar i Nässjö och Bodafors.
Måste medge att jag gillar kyrkogårdar på något sätt.Särskilt på vintern.Med alla levande ljus på varje grav.
Det är så fint.















Ja nu är det iallafall fredag.Tänkte jag skulle ringa pappa och kolla om han behövde någon hjälp i helgen.
Snart kommer troligtvis LillDaniel hem också.Han har ju som sagt inte varit här på hela veckan.
Mycket ovanligt.Men tror han har haft kul iallafall.
Nä nu är det dax för mera kaffe sen ska jag städa och tvätta alla mina kläder i garderoben.
Bara för .....ja bara för att.Har ingen anledning riktigt.Men har lust med det bara hehe.

Ja ja hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0