Måla och Måla

Tsss imorgon ska jag på dags hajk med mina syskon.Vid kl 10,00.Sen efter det ska vi till kyskogården och sen jobba natt.suck suck...Men jobbar ju med Marianne så det kommer säkert bli trevligt=)hehe

Jaha nu då så vile pappa att vi skulle åkta till huset tidigt.Men han var tydligen väldigt trött.haha..Så nu kommer sussi och hämtar mej vid kl 12,00.Så igentligen kunde jag ha druckit lite vin med Sanna igår=)Det är fan tur att ingen hör oss när vi jobbar.Dom skulle nog trot att vi var sinnessjuka.

Nä åter till arbetet...

Åhh det ska bli skitkul att flytta.Var nere igår och skrev på kontraktet.Helt underbart!!!!!!!!!
Nya tapeter i varje rum+ny spis:)
Kommer bli perfekt helt enkelt.Tänkte att då kan jag ju kidnappa Sanna och *peter* haha och hoppa studsmatta.men det får säkert bara plats för en sådan där liten studsmatta på min blivande trädgård.Min nya telefon är jag skitnöjd med.Hoppas bara inte ett speciellt uffbarn köper en likadan.Nä ses senare...kan ju ta lite kort på min supersnygga målning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0