I'm falling in love with your favourite song,I'm gonna sing it all night long

Hejsan.Ja idag på morgon när jag kom hem så somnade jag nog på 1 minut typ.Sov  mellan 5-6 timmar.Sedan gick jag upp kollade lite gamla O.c avsnitt snackade lite med Ellan och håller på att laga mat.

Tror jag ska ringa sjukhuset och beställa bara en vanlig hälokontroll.Misstänker att vissa saker kanske inte r som de ska vara...Men det lär jag ju få reda på då.Men tycker ju att jag borde ha märkt det för massa år sedan om jag nu skulle ha det:S
hehe men men.

Ja nästa vecka ska jag gå till Åsa och ta en kaffe före jobbet...Snart börjar ju mitt sommar schema.Om  jag fick bestämma skulle jag nog aldrig vilja ha semester.Kanske 1 vecka per *termin*  sammanhängande.

Ja på lördag ska jag och Sanna spela bingo och äta sörgåstårta..haha...Vilket liv.Fast det är ju då med dom gamla=)
Fasiken vilken helg et kommer bli..haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0