Denna dagen=)

Ja den började med att jag träffade Elin på stan och käkade lite och köpte lite skit.Bla ett par nya skor=)
Mötte även Malin vilket var trevligt.Har inte sett henne på länge.Hon hade läst klart alla kurser nu så nu är hon färdigutbildad..grattisgrattis=)

Jo så snackade jag massor skit med Elin..Alltid lika kul.Se bestämde vi att jag ska hem till henne och dricka lite vin den 12/6 och sedan skickade Åsa och frågade om jag ville hänga med henne på en grej den 13/6=)  Såklart sa jag ja till båda sakerna.Sen ringde Sanna från jobbet och frågade när jag skulle komma.Det var en överaskning där som väntade.Men jag börjar ju vid 20,45 men är där vig 20,20.Åhh jag undrar vad det kan vara...Hmmm en kryssning till turkiet eller något...haha..

Ja så har jag ju såklart paratat med Ellan också...Som varje dag...hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0