Skitdiskmaskin och skruttväder

Ja jag gillar normalt detta vädret.Men idag känns det som jag vill ha sol.Men det lär det ju inte bli.Skickade sms innan med en *kompis*.Han hade minsan svinmycket sol och fint väder!!!

Ja och den dära diskmaskinen!!Va fasiken den går ju sönder va 3:e vecka ju.+ Att det alltid är samma fel.Ja ja dom ska iallafall komma och laga den idag=)

Jaha på fredag ska jag tillElin och vina lite...Trevligt som fasiken.Sen på lördag ska jag till Åsa och dricka öl antagligen.Orkar inte dricka vin 2 dagar i rad.Så får jag juu inte glömma att Sanna och jag ska he en vinkväll imorgon.Bara för att jag hinner inte denna helgen och inte nästa och inte hon heller.Så vi fick ta det på onsdag istället.Men va fan då spelar lixom ingen roll när man ändå är ledig..

Nä nu ska jag diska FÖR HAND lite...haha hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0