Hmmapoooop

Jaha snart börjar jag jobba då.Har snackat både med Ellan och Sanna och Sussi.Helgen är bestämd hur den ska bli iallafall.Hålla på med målerier och massa andra saker.Idag skulle jag fikat med Åsa.Men blev lite ändringar.Så det ska bli nästa vecka istället=)
Och imorgon ska jag åka in med bussen och schoppa arbetskläder mm med Sanna..

En viss person vill avsluta saker.Men efter 1 minut vill den fortsätta:S

Hmm mycket underligt..haha...Men låt gå...

Jaha idag vaknade jag vid 10-10,30.Kommer inte ihåg riktigt när det var.hehe.Så hade jag förberett kaffebryggaren igårkväll.Hatar att sätta på kaffe när jag går upp så då gör jag så att jag förbereder kvällen innan istället=)Ja och när jag då hade låtit kaffet runnit klart ringde jag Ellan.Hon höll på att sminka sig.Och jag som trodde att hon kollade på våra bästa år.Just därför tänkte jag att jag skulle vänta med att ringa henne tills det var reklam.Men det tog svinlänge innan det blev reklam så jag ringde iallafall.Och som sagt sminkade hon sig.Hon skulle iväg och fika med en vän.Sen efter det så kollade jag runt lite på nätet sen ringde jag Sanna och frågade hur dagen hade gått...Hon hade sååå mycket att göra när jag ringde..haha..
Vi bestämde iallafall att vi skulle ta 9,18 bussen imon.Så vi inte kommer in när allt stänger ner.Hoppas bara det blir fint väder.

Ska även till apoteket imon och köpa något medel.Kommer inte ihåg vad det hette...

Ja nu ialafall ska jag packa min väska och förbereda jobbarfärden.

Jobbkläder/klat
Nyclar/klart
Hygienartiklar/klart
Extraskor/klart
Kläder/klart
Godis/klart

jo allt är klart som jag ska ha med.Men nu ska jag iallafall fixa allt.hell jennie=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0