Helgen som helhet..

Jaha förra helgen då.Ja på frdagen så var jag hos Elin.Drack lite vin och så.Sen åkte jag hem *faktiskt*..haha...Trvlig kväll med massa snacka och vin och snask.

Lördagen då:Åkte till Anneberg till Åsa.Nicki jag och Åsa drack lite vin/öl och lagade mat.Sen efter maten drog vi till Lisbeth och drack vidare.Så hade dom ju inte grillat än så då fick vi ännu mera mat.haha.Ja sen gic Åsa och Nicki före upp till Parken.Så gick vi andra efter.Trevligt där faktiskt.Träffade Lövan som jag inte har sett på jäkligt länge.Sen Daniel.B oxå.Ja sen iallafall när allt folk började dra sej hemåt åkte Daniel och jag in till Nässjö till Statoil och köpte cigg+läsa.Eller inte jag Daniel köpte det.Sen åkte vi hem till honom och groggade lite och snackade massa skit både gammalt och nytt=)

Ja så har jag typ blivit beroende av guitar hero.Sinnessjuk blir man efter man har spelat några timmar.När man tittar runt om sej efter en stund ser det ut som golvet sjunker och tv:en höjs till taket typ...haha..

Ja idag är det bara en vara hemma dag.En viss person skickade och frågade om jag ville hänga med och fika.Men måste städa mm.+att det är ju värsta skitvädret!!!

Ha ha vilken trevlig midsommar för alla som ska fira det(typ alla utan jag)...
haha lycka till med grillandet ...

Åhhh nej!!!nu kommer min fiende hit och ska leka!!!!fy fanken...haha hejhopp(hoppas han har köpt kaffe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0