Helgen i helhet=)

Jaha i fredags så kom Tina.Sen Daniels kusin.Så drack vi lite bäss sen gick vi vidare.Sen gick jag vidare till Jimmy mm.Och festade vidare=)Jävligt trevligt måste jag säga.Aslängesedan jag träffade honom..haha.
Mja nog om det.Sen i går så hjälpte jag och Daniel pappa med att måla och skit...Trevligt det också...Men stackars lilla Zita som har skadat höften igen...Ja men senare på kvällen åkte vi till Ted och grillade och spelade mm.Trevligt som fan det också=)

Ja och nu tänkte jag att jag skulle ordna lite här vid datorn.Måste lägga in all musik jag har laddat ner denna veckan i deras mappar...Hmm ja ja hejhopp sålänge...

Jo just det ja.Sanna och jag var ju på *torget* i torsdags.Men inte fan hade de några jobbartröjor denna gången.Säkert bara för att Sanna och jag var där..haha

J ja hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0