Happy people never fantasize=)

Jaha ännu en ny dag.Börjar bli ganska trist att vara hemma.Men inatt ska mina syskon sova över.Först ska vi till stan och handla godis/film/leksaker.Sen ska jag hem och betala datorn*jippi*...
Fick ju värsta fetinglönen=)Så mycket har jag ldrig fått..haha.

Det är lycka då.Då känns det som allt slit och heldagarsarbete och helgarbete är värt det=)

Nä nu ska jag kolla runt lite.Skicka efter en grej till den nya datorn oxå.Skulle aldrig köpa en stationär dator för flera tusen.För det första är dom fula och tar massa plats...Men det finns la 0:or överallt.Ochh visst vissa personer kanske behöver en stationär som gör lite mer avancerade saker på datorn.Men de som bara surfar typ.Varför ska man ha e stationär dator för då för massa tusen!!!!haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0