Vinter

Åhh jag vill ha vinter nu.Har ju aldrig gillat sommaren så mycket.Tycker om att ta på mej min varma jacka och frysa lite.Komma in till värmen.+ julen också såklart.Årets mysigaste dag.

Nä helt klart vintern är bäst..Sommaren suger.
Kvällarna är la det enda som är bra med sommaren.Dagarna när det är som varmast är det ju skitjobbigt.Varmt och svettigt och kletigt.Nä kyla ska det vara.När man vaknar på morgonen och börjar gå till jobbet vaknar man ju verkligen till också.hehe..

Nu har jag skrivit med Fredrik på msn lite.Han skulle minsann till Magnus och dricka öl.
Öl skulle faktiskt vara gott..

Jo just det ja blev skitarg på min mobil innan..Så jag tryckte ner den eller slog ner den mot bordet några gånger.Då gick såklart skärmen sönder.Nu är det inte bara en fuktskada på skit telefonen utan en bred jävla spricka mitt i skärmen också.Fast den var ju redan sönder innan så det gjorde inget.Skulle ju aldrig gjort så om den var hel.I nyktert tillstånd iallafall=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0