Minnen

Fy innan tänkte jag på en sak som började för ca 4 år sedan.Ganska tråkigt att allt måste ha ett slut.Massa låtar,sms,personer som skapar ett minne som kommer stanna kvar hela livet.Ett av de bästa minnerna någosin än så länge.4år är jävligt lång tid.Särskilt nu på sommaren förknippar man massa saker med vissa minnen.Vissa låtar då som sagt.När man kanske pratade med personen eller festade med personen.Vissa datum och framför allt kort!!!!

Men de dagran är förbi.Även om jag inte vill.Men allt måste ändå fortsätta som tur är.haha.
Men minnerna finns alltid där.

Jah idag åker Lilldaniel till Halmstad!!!Kommer faktiskt bli väldigt tomt utan honom.Men han kommer ju hem nästa vecka tror jag.Jag får la åka med ner i augusti när jag är lite mera ledig..hehe...

Inatt ska det faktiskt bli skitskoj att jobba.Skulle kunna börja redan nu typ.Min gamla tanter och gubbar.Om jag fick välja skulle de aldrig gå bort.Vissa iallafall.

Sannas och min herre tex.Sanna och jag har bestämt att vi ska gå på hans begravning.Personal brukar normalt inte gå på begravningarna på den avd han bor på.Men iochmed att det är sannas och min gubbe så har vi bestämt detta.Hoppas aldrig den dagen kommer bara.Fast man vet ju att den kommer att komma men iallafall.Och jag vet att under min utbildning till usk:a så sa dom att man inte ska ha favoriter bland de man tar hand om och så.Men det får man iallafall kan jag ju säga.Av kanske 40-45 boende är det nog han jag vill ska leva så länge det går.

Fast det känns ju ganska illa att man längtar till jobbet.Fast det är la bra så länge man känner så.Man har ju NÅGRA år kvar tills pansionen..haha..

Nä städa och dricka kaffe...

Sen ska jag slå en pling till Sanna någon dag också.Sen blir det la ett snack med Ellan=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0