-Jennie let me love you-

He he jag gillar inte låten men namnet är ju bra=)


Usch jobbar varje dag nu typ framåt....
Men det ger ju pengar och så....Och det behövs ju när inte vissa andra inte har arbete=)

Jag börjar bli svinhungrig också....Är sugen på fil med jordgubbs sylt på=)

Ja det får det bli det till kvällsmat.

Nu fick jag ett mms=)
Det var en bild på ett supersexigt finger med massa sprutgrädde på*hahahaha*

Och skit är det på tv ikväll också.Den 13:e januari börjar Aa igen...Jag tror att det var den 13:e iallafall.

Dagens citat:Va!!!!Gör man ketchup av tomater!!!????hehe det va kul=)

Luta dej tilbaka och lukta på fingrarna vännen=)

Hmmm jag tror igentligen att det är en ful ovana....Så fort jag har gjort något ex lagar mat måste jag lukta på fingrarna och kolla om dom lukar illa...haha...

Nä nu ska jag kela lite med Snyggingen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0