Surt som F_N!!!!

Åhhh jag hatar att typ alla mina serier har uppehåll....

Och nu har jag kommit in i en period som jag vill pussla...Vanligt pussel alltså...Med 1000 bitar.Spelade det på internet för någon dag sedan.Måste bara fixa ett pussel först=)

Pappa ringde inan så ska vi till huset och slänga mera skräp.Sen framåt blir det åla köket och fixa alla väggar sen golven=)

Om jag fick välja hurdant golv jag skulle vilja ha i mitt tv rum så skulle jag valt trägolv fast med vitlack eller va fasiken det heter på=)
AS SNYGGT!!!!

Ja sen händer det nog inte så mycket mera....

Jo just det ja...Klupen är ju här på besök igen...Magnus hade inte någon plats för honom i hans nya lägenhet...Så då dumpade han av honom här=)

NU SNÖAR DET FAN UTE!!!!!åhhh nu vill jag faktiskt ha vår.Soliga dagar och lite blåsigt....
Idag blir det en lugn dag.Efter huset blir det nog pussel*HAHAHAHA*

Nä nu måste jag städa lite innan pappa och sissi komer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0