Döds sjuk och vaken i 28 timmar typ!!!

Fy jag hatar att vara förkyld.+Att ha feber.Inatt var det ett rent helvete att sova.Det gick helt enkelt inte.Så jag satte mej vid x-box:et och spelade klart Indiana Jones(lego). o ch i förrgår klarade jag Kung Fu Panda.Vilka skitspel igentligen.Tar ca 5 timmar att klara dom.

Inte är kaffe gott heller.Smakar inget.Kallsvttas som en gris!!!!Hugedamej(eller hur det stavas haha)....
Och såklart så skickar vikarieförmedlingen massa sms nu när man inte kan jobba.Typiskt...

Elin ville äta pizza ikväll.För förra gången vi skulle göra det så blev hon sjuk och nu är det tvärt om.Men vi får ta det en annan gång tjejen=)

Nu vet jag vilken dator jag ska köpa iallafall,det blir en HP.Men fingeravtryckläsare!!!!Svinhäftigt ju!!!!Värsta Csi!!!!haha...

Jag vet en annan som också skulle behöva det till `hennes,hans´ dator....hehe...
Jaha nästa gång vi ska till huset så är det tvätta väggar+skåp.Sedan måla tak,skåp och lägga golv som gäller.Skitkul faktiskt.

Just nu skulle det vara skönt att vara hemma hos mamma och bli ompysslad som man blev när man var liten.Man var sjuk och mamma hyrde film köpte godis och läsk och bäddade ner mej i soffan.Men man är ju som sagt inte 5år längre.Även pom det sulle vara skönt ibland=)Sen har jag många gånger tänkt på när jag ser en barnvagn på vintern och det ligger en liten bäbis däri att det måste vara skönt.Ligga i en åkpåse med massa tjocka kläder och titta upp på alla idioter som tittar ner i vagnen och tänka om dom inte har något bättre för sej=)

Ellan och jag pratar ofta om att man ska börja göra saker oftare.Typ gå ut och gå mm.Men sedan blir det inte så iallafall.Man säger hela tiden att ma ska ändra sej och göra saker anorlunda.Men allt förblir som vabligt iallafall..Konstigt det där.haha.

Nä nu ska jag spela lite till.

hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0