Fy farao vilken morgon!!!

Fy faskien!!!Vaknade idag på morgonen vid halv 6 ca av att jag trodde blidtarmen skulle spricka eller något.Jag blir ganska orolig när jag har ont någonstans och jag inte har gjort mig illa själv.Har ju nästan aldrig ont i huvudet eller magen eller något sådant.Så när jag får det blir jag helt störd.

Jag gick fram och tillbaka i tvrummet.Tände en cigg,rökte halva,gick lite till,rökte resten av ciggen sen till min stora fasa tog jag 2 alvedon!!!Jag som hatar tabletter!!Särskilt alvedon och ipren mm.Tar ALDRIG det i vanliga fall.Men det kändes verkligen som jag skulle dö!!!Hoppas jag aldrig får ont i magen igen.Ha ha.

Sedan vid 9 tiden kom LillDaniel.Så spelade jag lite Rock Band 2.Jag ska fan klara av det denna veckan..=)

Nu kom en hostande korvförsäljare instudsande från en dörr oxå:S

Nä dax för lite Rocj Band...tjoppsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0