Toalettpappret är slut!!!!

Hmmm ja så är det.Så har jag lixom den grejen vi tjejer får 1 gång i månaden i mitt fall varannan månad.Så har jag inget toalettpapper!!!!
Hjälp....

Fy idag sov jag länge.Hade så jäkla svårt att sova inatt.Halsen var helt torr och när jag la mej på häger sida så blev vänster näsborre igentäppt och när jag la mej på vänster sida blev höger näsborre igentäppt...VA FAN!!!!
Och efter en stund när jag bara hade andats i en näsborre började det svida i näsan.Så då  snurrade jag ett varv så jag låg åt andra hållet.Men det hjälper ju inte.Det blev samma sak där.Men vid 5 tiden somnade jag nog.Så vaknade jag vid 10 tiden ca.

Pratade med E.Har iallafall satt på kaffe nu och ska gå och vika all jäkla tvätt!!!Idag ska jag tväätta alla täcken och inte bäddmadrasserna.Nä dax för en dos blåbärs soppa och ett knäckebröd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0