Pusher

Fy va varmt det är ute.Jag hatar det!!!15 grader är lagon.Nu kan jag inte ens sitta på balnongen för det är för varmt.Fick besök innan av min kusin=)Svinkul...Hon drack öl och jag kaffe..ha ha..

Det är ganska konstigt för vi har nog inte snackat på 5-6 månader typ.Men när man träffar personen så pratar man som vanligt.haha.Hon skulle åka vidare till min favoritdel av Sverige...

Jaha så jäkla skönt att vara ledig idag.Efter att ha jobbat 6 dagar i rad med delande pass mm har jag fårr svinont i *trampdynorna*...

Jaha planerna för helgen verkar mycket br måste jag säga...Kan inte gå in på detaljer men skitkul kommer det bli...
Imon ska jag till systemet och handla.Har typ inte varit där på 6 månader eller något.Festar ju nästan aldrig längre.Jobbar bara.Men nu har jag sagt till på jobbet tt jag helst inte vill jobba i helgen.Bara om det blir akut och dom inte får tag i någon annan.

Sen vill jag ha en sådan där maskin som gör iskaffe=)
Det är ju svingott på sommaren!!!
hihi sms är fan det bästa som finns=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0