Halvt färdig kan man säga...

Ja nu är arbetet nästan klar för denna gången.Ska bara fixa lite saker och så.Kaffet är inte alls så gott idag som det brukar.Men jag dricker iallafall.Ett måste alla årstider.PÅ vintern är det skönt att dricka kaffe för att hålla värmen på våren likaså sommaren är det skitskönt att sitta ute och dricka kaffe och hösten dricker man kaffe för att det börjar bli kallt i luften.Hmmm eller det är kanske detta som kallas eroende...HAHHA....

Tror jag har blivit beroende av blåbörs soppa.Drack mycket b-soppa när jag var hos farmor när jag var liten.Men det är skitgott till en knäckemacka på morgonen.Nästa gång ska jag köpa 1 pak nyponsoppa+1 pak blåbärs soppa+1 pak fruktsoppa=)

Jo just det ja jag har nu skickat efter den senaste nokia telefonen.Så får la den denna eller nästa vecka...

Jaha sen är det det dära med sommar storstädningen hemma.Urk!!!
Men måste ta tag i det också.Putsat fönsterna har jag redan gjort under min sjuklighetsperiod.Byta gardiner måste göras det också.

Nä nu ska jag kolla runt lite.hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0