Citonfjäril=)

Jag såg just en citronfjäril för första gången iår=).....Så jäkla fina ju.....





Sen ringde jag nyss till Vc.Man får ju för fasiken inte tid någon gång man ringer....Ring om det blir värre är det enda svaret man får!!!!Värre!!!!Svinförkyld för 3:e gången på 1 månad!!!!Det är inte normalt!!!Iallafall inte för att vara mej.Jag kanske brukar vara förkyld alltså riktigt förkyld 2 gånger per år...Alla tror typ att det är halsfluss.Ingen feber eller så.Det är ju lixom inte bra att gå med det för länge.Ont i öronen också och ont i öronen också.Känns typ som öroninflamation är på väg OCH DET SKA TYDLIGEN VARA TYPISKT FÖR DE SOM HAR FÅTT HALSFLUSS...Men nääää då!!!!!!
Men men nästa gång jag ringer får jag la säga att jag har 59 graders feber och halsen är lika svullen som en vattenmelon...haha...Då får jag kanske en tid=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0