Barnskrik och längtan efter påskägg=)

Åhh jag vill ha ett påskägg nu=)
Får dra ner till stan och köpa ett i förväg till mej själv när jag har tid=)

Helgen blev inte riktigt som planerat.Men men.

En arbeskamrat sa till mej att jag tar lika mycket kaffe som mjölk i kaffet!!!haha...E har också sagt det iochförsej=)

Men men....Idag är det minsan inget fint väder ute.
Så har jag kommit på att i sommar kan jag ju inte sova med mitt underbara duntäcke...Jag som älskar när det prasslar och är svinluftigt och tjockt=)
Men snart får jag nog byta till sommartäcket skulle jag tro...Just nu vill jag bara ha massa sol.Me om 1 månad kommer jag vara trött på solen och vill ha vinnter igen...Vintern är nog min favoritårstid.


Fördelar med de olika årstiderna:

Sommar:
Sola,bada,grilla,värme(inte för armt bara),kunna sitta ute i flera timmar och dricka kaffe mm,semester och allt känns mycket roligare.

Höst:
Färgen på träden,kylan börjar komma,mysiga ljuskvällar,inte så varmt.

Vintern:
Kylan,snön,mörkret,levande ljus,vinterkläder,känslan när man kommer in till värmen när man har varit ute,JULEN,nyår,snöbollskrig,julmusik,julskyltning,chokladmjölk med sprutgrädde på=),julmat+klappar och mitt duntäcke till sist=)

Vår:
Snön försvinner,ljusare,löven kommer tillbaks,grönskan,fågelkvittret,alla blir mycket gladare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0