Jag hatar att sova länge!!!

Fy fasiken!!!
Först vaknade jag vid 08.15...Så satte jag på tv:en o sov rummet och skulle kolla lite...Så somnade jag såklart.Sen vaknade jag av att Ellan ringde vid 11.15.Så gick jag ut till tv rummet och la mej i soffan och skulle vänta på att hem till gården skulle börja.Och självklart somnade jag då också.Så vaknade jag vid 12.35 typ....

Nu är hela dagen förstörd bara för det..Måste stressa med allt nu..Väntar på att mamma ska ringa.Sen ska jag åka och jobba.Ska kolla om jag hinner ta en glass med elin före=)

Ska sova hos mamma inatt.Jobbar ju morgon imon.Så det är inte lönt att åka hem...Så jag ska la busa med mina syskon ist'ället..hehe..

jaja nu hinner jag inte med detta mera....Jo vi har ställt oss på kö till lägenheten som ska bli ledig den 1/12 i samma trappuppgång fast på bottenvåningen.Men uteplats och egen gräsmatta och skit=)
Nice som fasiken...Då kan diva springa som hon vill...

jaja det va allt för denna gången...hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0