besök borta!!!

Nu har besöket åka hem.
Och jag pratar med Ellan och ska snart iväg...

Imorgon jobbar jag som vanligt.Känns som jag jobbar varje lördag nu för tiden.Men det är ju pengar får man tänka.
Då blir det mycket roligare*eller inte*

Usch känns som jag måste vila lite.Sov inte alls bra inatt.Har vänt dyngen helt känns det som.Ska sätta på lite mera kaffe sen bär det av.Det är ju alltid trevligt med besök och så...Är nog därimot lite dålig på att hälsa på andra...Får nog ändra min stil lite med det där.Besöka andra och så..Lyssnar på förra sommarens hittar som man festade till.

MINNEN!!!!

Det är nog det bästa man har.Synd bara att man inte skriver ner dom som är värda att skriva ner.

He he vissa personer betyder mer än andra.Man märker vilka som verkligen betyder något när det väl gäller.


Nä nu ar jag tjatat färdigt för denna gången.hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0