Ariska brödraskapet!!!

Kollar på en dokumentär om fängelseliv och om det ariska brödrasakpet i fängelser i Usa.
Jäkligt intresant faktiskt.Hur sjukt det rä igentligen..
Men dom säger att just den gruppen är störst.Men så säger alla andra nyheter att det är flest mörkhyade som åker in i finkan:S
Hur går det ihop.Då borde ju de mörkhyade ha mest makt iochmed att de är flest.Om man ska tro det som sägs:S

Det är nästan som en sekt(ab=ariska brödraskapet)
Fast Usa är ju alltid värre än alla andra typ.Så det är nog inte riktigt likadant i Sverige.Men det är säkert olika grupper på svenska fängelse också.

En av medlemarna sa i dokumentären:
-Man dödar för att komma in i Ab.
-Man dödas om man går ur Ab.

Va fasiken då....Måste vara medlem hela livet.Det är som att vara medlem i bonniers tidskrifter hela livet.Vem kan veta att den vill vara medlem hela livet.Man växer hela tiden och tycker anorlunda med tiden.Det är inte säkert att jag vill få ex veckorevyn om 10 år hemskickat till mej.Men det måste jag för jag har en livs premunation !!!!Helt sinnes sjukt!!!

hehe..Men det kanske bara är jag som tycker det:S
Men som sagt dom har det säkert kul som blir medlemmar i denna sekt*ab*
Hoppas dom inte ångara sej bara...Då är det lite sent att hoppa av.

Om en ledare ex säger till en medlem att döda sin pappa eller sin bästa vän så MÅSTE den personen göra detta.Ab går före familj,vänner mm.
Helt rubbat!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0