Sååå trött!!!!!!

Ja...Vad sa jag säga...Trött på det mesta idag.SKITVÄDER!!!!

Man blir ju för fan deppig av allt regn och rusk.Nä nu vill jag ha vinter!!!
Så jag får använda min 6:iga jacka...hha eller inte=)

Åhhh så irriterad på min lånetelefon är jag oxå....Kan inte ta emot långa sms...Så gammal telefon är det jag fick låna av telia.Ja ja på måndag ska jag betala rep för min darling=)

Jag tycker faktiskt att det är helt sinnessjuk hur beroende man ha blivit av sin mobiltelefon.Man gör ju allt med den(sin bästa vän)hehe.

Lysssnar på musik,tar foton,chattar,surfar,kollar tv och en massa mera.

Det roligaste är att spara sms i mappar.

1 person leder med 989 sms
sen den efter har ca 789 sms

men den 2:a personen skulle igentligen haft över 1700 sms.Men råkade tömma alla sms i hela mobilen en gång på fyllan...hehe...


KAFFE!!!
Idag är det extra gott med kaffe tycker jag.

Ska knippsa av lite chilli snart och fröa ur dom och torka dom.
Ska hoppa in i duschen,föna håret,sminka mej,gå ut med diva.sen bär det av=)

Igår blev jag assur på en viss jävel!!!!
(och nej inte daniel)
haha

Nä en annan killkompis.Han fattade nog det dessutom tror jag.Han skickade en smil grej efter.
Jag tror inte vissa har sett eller hört mej vara arg/irriterad innnan!!!
Där fick han!!!!
*elakt skratt*
MOHAHAHAHAHA!!!

Nä nu ska en viss person läsa min blogg så jag måste avrunda smörgåsen nu!!!!
hejhopp kaviarkopp!!!

Kommentarer
Postat av: Eliiiin

Åhh Jennie, härligt att höra från dig. 0761025310 är mitt nummer. Tack för grattis!

2008-10-26 @ 10:31:15
URL: http://elinhermansson.blogg.se/
Postat av: Loo - Veckansblogg?

godnatt! sov så gott :D

2008-10-29 @ 00:00:34
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0