Hmmm JA INTE såååå MYCKET SOM HAR HÄNT!!!

Ja vad ska jag säga:S
Inget nytt har hänt som jag kan skriva här iallafall.
Har sålt lite grejer på tradera=)
Ska gå till farmor sen.Hon ringde vid 07,00 idag på morgonen och var lite snurrig....
Dricker just nu kaffe.Ska äta frukost snart.Nu börjar ju solen komma fram också...
Då blir man genast mycket gladare.Fast det är bara 3-4 grader ute.Svinkallt!!!!


Åhh jag har hittat 4 as snygga linnen på Bench hemsida.Synd att jag inte hittar någon sida som har mycket bench kläder i sverige.Den jag hittade var i England.Frakten skulle bli asdyr..Får bli nästa månad eller något=)
Nä nu ska jag skriva vad jag önskar mej av tomten iår...
hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0