Min bb dator!!!

Har brytit av min bärbara dator.Jag blev svinarg på den när den cp:ade loss...
Så då tog jag datorn och böjde den så årt jag kunde år fel håll.Typ vände ut och in på den eller hur jag ska förklara.
Skärmen hänger helt löst nu iallafall så jag måste ha den mot något för att den inte ska gå av helt!!!!!

Fan va man ångrar sej efter....Jävligt dumt av mej!!!!!

Ja ja idag har jag hämtat min mobil också.Massa nya saker i mobilen dom har gjort uppdateringar och så=)

Ja vad har hänt mer då??

Jo jag har hittat en bil åt Magnus:)Mycker proffsigt!!!!
haha...

Sen träffade jag Helena idag.Så var vi och åt en sväng.Sen frågade hon om jag ville komma och hälsa på...Måste bara ta reda på lite fakta först!!!!


Vissa personer som blir deppiga kan verkligen avara svåra att få glada igen.Men jag lyckades tillsist iallafall=)

Gissa om det är skönt att ha min MIN mobil igen.Men fan va jag blev arg!!!!Innan jag lämnade in den så sparade jag alla sms mappar i minneskortet.Men nu hittar verken mobilen eller min dator mapparna!!!!Fan då!!!!Alla min speciella sms!!!!
ALLA MAPPAR!!!!
sucksucksucksuck!!!!!

Sen är det dax för DP.Har ju kommit ett nytt avsnitt idag=)



Nä nu är det dax för kaffe!!!

Lycka till på jobbet imon ellan=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0