Jobbig vecka!!!

Ja denna veckan har varit ganska slitsam*harkel*....
Har jobbat massor och ska jobba mera....Mellan 60-70 timmar blir det på en vecka.Tror inte ens jag får jobba så mycket.
Man måste ha veckovila,dygnsvila mm.

Nu har jag fått öknamnet Ing2 av en farbror.Han tycker jag ska gifta mej med en militär.Så han har sagt att jag ska åka till Ing2 och fixa mej ett kap med mycket pengar=)

hihi

Ska spela lite nu...Sen ska jag ta kort....

Fööa helge då...Ja lördag till söndag var jag ju i Jönköping hos Helena.Vilket var trvligt...He he vi var uppe svinglänge och planerade att gå upp tidigt.Men som vanligt vaknade vi inte så särskilt tidigt...

ahaha vilket man redan visste....

Nä nu ska jag ta en telecigg....Med Elan pellan....

hejhopp sålänge=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0