Sjukhuset!!!

Jepp där har jag varit den mesta tiden sen i lördags...Det började med att pappa ringde och sa att farmor hade åkt in på sjukan...Så åkte jag till henne på ortoped avd.Då hade hon ramlat igen.Så jag har varit där typ hela tiden...Åker tidigt på morgonen och kommit hem typ vid 23 tiden varje kväll.

Nu är jag hemma en sväng för att jag ska till farmor och hämta kläder och tidningar och skit...Och pengar till henne mm.Sen ska jag dit igen.Pappa och jag har iallafall ringt till hemtjänsten här i nässjö som har hand om farmors område.Dom ska ha ett möte med doktorerna som har haft hand om farmor på sjukhuset  och komma fram till hur mycket hjälp hon behöver och vad hon behöver hjälp med mm..Har även sagt till att on ska ha mat varannan dag hemkörd.

Jag sa att jag ville att dom skulle iallafall titta till henne 3 gånger om dagen...För jag hinner lixom inte jobba och sen springa till henne varje dag....

Nä nu måste jag dra....Ska åka tillbaks om typ 1 ½ timme....
haj hopp sålänge....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0