Nu har jennie fått sin telefon=)

Skitsexig telefon...hehe...
Grrrr!!
Jepp nu är jag hemma en sväng iallafall ska duscha och byta kläder och skit...
Ska till sjukhuset sen igen...suck,...Jag tycker verkligen inte om sjukhus...Eller jag har inget emot dom men det är så jävla tråkigt...Finns ju inget att göra typ...Det är roligare att jobba på sjukhus isåfall.Nu sitter jag ju bara med farmor och pratar med henne.
Hon vet ju dessutom inte att jag röker...hehe..Så jag får säga att jg går på toaletten.Och ta mint tabletter och tvätta av händerna och så när jag går in igen...hehe...Fegt kanske..Men så är det...
Skulle ringt helena igår också..Men kom hem nu så:S
ehe...jepp rosa sexig nokia....det är grejer det..HEHE..

Nä kommer hem senare antar jag...Hejhoppsan sålänge...Alla i Nässjö!!!Passa på att vara ute i solen nu...Skönt väder idag faktiskt...Mot de andra dagarana denna veckan....

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra dag :)

2008-05-22 @ 14:16:49
URL: http://wlisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0