Kattutsläppning=)

Jaha nu är kissen ute och letar flick katter att leka med.Lite feg är han allt i början.Smyger fram typ.Sen kom grannens katt(hon bor under) upp 4 gånger.hehe en cool kisse.Daniel har gått och lagt sej.Så nu sitter jennie här själv med Diva och kollar runt lite.

Imorgon då ser dagslistan ut såhär:
1~vakna kl 06.00
2~sätta på kaffe
3~gå ut med Diva
4~sitta vid datorn en sväng med kaffet i beredskap
5~ta bussen vid 09,23 till farmor
6~fixa hemma hos farmor
7~möta lilldaniel på stan vid 13,30
8~gå till polisen och hämta min telefon
9~gå till skolan och fixa allt
10~gå hem och gå ut med Diva
11~resten vet jag inte än.

Men det är iallafall saker jag ska göra imon.Är nog klar med de sakerna vid 16-17 tiden kanske.

Usch måste putsa förnstrerna någon dag också.Men det blir fasiken bara steck när jag gör.Har testat på alla möjliga sätt.Fått tips av vänner men det blir iallafall massa steck.

Nu borde cille vara hemma.Så jag kan bestämma när vi kan göra vårat byte imon...haha.Eller en fika eller vad det blir efter farmor.
Jimmy var här och hälsade på innan också..Det va kul=)Händer inte så ofta att han kommer hit...lat antagligen..haha...

Sen blir det antagligen så att magnus orm *klumpen* ska bo här ett tag.Han får bo i köket.För satan terrariet är typ 3 meter brett och 2 meter högt...svart dessutom som jag inte tycker om.men men får la gå...hehe...

Nä ska kanske göra lite te?!
Är det någon som vet någon god te-sort?Känns som jag bara köper samma.

tjabbahejjjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0