Inget har hänt typ...

Farmor skulle flyttas till Malmbäck i går.Men det blev inte så för läkaren tyckte att de skulle ta lite flera prover och kolla så att hennes med hjälper mm.Så nu ska jag återigen till det där jävla sjukhusjävlet!!!
haha..Usch hon har blivit så dålig.Hon orkar inte vara vaken när man är där.Bara en kort stund just när man har kommit.Men hon har sagt att när jag ex läser tidningen för henne och hon somnar så ska jag fortsätta läsa den...aha.Nu fungerar min supersexiga telefon iallafall....
Synd att man inte får ta med djur till sjukhusen.farmor ville att jag skulle ta med Diva.He he hon är så söt.Farmor sa ...
-Jennie.Kan du inte ta med dej din hund hit?
-Jag tror inte man får det.
-Det var ju synd.Jag vet ju inte vart jag ska göra av all mat jag får...*haha*och så hade det ju varit mysigt med någon som inte tjatar på mej som alla andra gör....


haha...Nä nu ska jag ner til stan och köpa lite kläder...


Just det ja...ikväll ska jag åka hem ganska tidigt har jag sagt till mej själkv...Ska ju jobba imon...Måste ringa helena ikväll också...

jaja hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0