Hittar inte hemtelefonen:S

Åhh jag är så jävla trög...Hemtelefonen är på ljudlös och jag hittar den inte..Och det är ju dessutom inte första gången heller...Ha ha en gång hade jag lagt den i tvättkorgen och hittade den typ inte på 3 dagar eller något..haha idiot!!
Jag brukar lägga den på konstiga ställen typ på tvättmaskinen eller i garderoben när jag viken in kläder.Men nu hittar jag den verkligen inte..Har tillochmed kollat i förrådet..Men inte telefon..Va fasiken!!!

Nä jag får testa några andra ställen...Hmmm!!??
Irriterande iallafall.

Jaha idag ska vi till Ted och co.Och grilla och skit tror jag det var.Fast det blir troligtvis inte förrens ikväll.

Hmmm igår skulle jag mött helena på stationen.Men ingen helena där...He he hon har säkert ringt hem massa med gånger hon också.Ha a..Hon undrar nog vad jag sysslar med...Men hon vet ju att jag är halv dement typ...haha..

Nä nu ska jag strax till Anneberg till mamma och fika...Fast det vet hon inte om...Haha då är det mycket roligare!!!Hoppas hon lagar någon god mat bara...ehe...

Jepp på onsdag får jag min nya tele ca...Iallafall denna veckan=)

Jäkligt stort JIPPI!!!

Hur surt är det inte att fylla år på midsommarafton då!!??
Fast jag kan ju tänka att alla festar för att fira mej=)
Men jag jobbar kanske dagen efter eller hur det blir...Ja ja...

Nä men om du läser detta Helena så ring till dannes mobil typ vid 19.00 tiden ikväll.Då ska jag träffa honom...

Puus på er alla bakfulla och normalmående mäniskor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0