Förtidigt dement?!

Jo jag tror faktiskt jag håller på att bli dement ibland..He he..Minnet är ju faktiskt skitdåligt.Men det kanske är för att man har massa saker att tänka på samtidigt.Och så glömmer man bort de minst viktiga.*småsakerna*

Jaha idag har man jobbat och suttit ute och solat med min farboror en bra stund.Och pratat om hur det va förr och vilka framtidsplaner jag har.Och vilka planer han har för mej.Att jag ska bli tillsammans med en militär eller den mörkhyade i Så ska det låta.He he.

Han är så rolig.Säger vad jag ska satsa på i livet och inte.Vad man ska ta vara på och inte.
Vissa saker stämmer nog.Som de gamla säger.
Ex att det var bättre förr.Och det tycker/säger jag redan nu.Att det va bättre förr.Fast då menar ju jag bara typ 8 år tillbaka.hehe.Men ändå.Allt va mycket roligare när man smög med allt.

Rökte i smyg*tog cigg av mamma*drack i smyg*häxblandningar och folköl*.Ha ha det var tider det.Nu blir allt så vanligt.Samma sak alltid.Känns det som iallafall.Fast det finns ju alltid kul stunder.
Jag ångrara mej som FAN att jag inte skrev dagbok från jag var 12 år typ.Tänk vad mycket man inte kommer ihåg.Som skulle varit skitkul att tänka tillbaks på om några år.

nähä om jag skulle kolla på det nya Desperate Housewives avsnittet.
Kollade på tv reklamen på DH innan.5an är ju skitsent efter.Typ 1/2 period efter eller något....

SENA SVERIGE!!!!!

jaja tjohopp!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0