Djurplågeri!!Starka bilder...

N ä kollade runt lite på you tube innan.Och ser sådarna förjävliga filmer.Bla på usa militärer som låter en hund springa iväg och sedan skjuter de honom i ett ben,sen får hunden fortsätta springa en bit till sedan skjuter de honom i ett annat ben och så fortsätter det tills hunden ligger och gnyr och tillsis dör.Och det värsta är att de dära jävla idiot militärerna bara sktarrar och säger att detta var deras höjdpunkt på dagen...Vilka jävla as!!!!Skulle fan vilja skjuta dom istället i ett ben åt gången...Och sedan stå och skratta och skrika till dom att detta var nog det bästa jag har gjort i mitt liv....Hoppas dom blir avrättade...

Och sådarna människor man ser på ex animal planet.Som föder up ex hundar och har kanske 100 hundar i ett hus.Hundarna biter ihjäl varandra och människorna slår ihjäl sina hundar.N ä jag blir så irriterad att nu Måste jag städa lite!!!!

Här kommer iallafall lite bilder på djur som har blivit misshandlade..Av idioter!!!


image26

image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0