Hemma!!!!

Åhhh är så jävla trött idag!!!


Trött på allt typ....Gå upp as tidigt varje morgon komma hem vila en sväng sen är det dax att äta lite sen ska man sova...
Roligt lixom...
Stackars alla vuxna människor!!
Särskilt de som jobbar 7/8-15/16 måndag till fredag...

Suck....Jag trivs nog bättre med att jobba olika tider ochså...

En kväll nästa dag och så vidaare...

Jaha på lördag har man bestämt att man ska ut på hotellet då...Har inte varit ute sen den 28:e dec..Och det är ju ett jävla tag faktiskt!!!!Olikt mej=)

Så är man klar med skitskolan om 2 veckor också...Så skönt...Är så irriterad på en av lärarna...Jag skulle kunna tortera henne!!!!!*ironi*
Så jävla trög!!!!Grr!!!!

Jepp igår så möblerade jag om då:)
det blev la bra och så...Men lite ovant när tv-bänken är så mycket åt balko
ngen...
Men mne det är ju en vanesak....

Får la lägga in några kort imon eller någon dag...Nä nu ska jag äta mitt nya bröd=)

tjo!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0