God efter middag:)

Glad påsk alla snyggingar!!!!
Jepp snart ska man till mamma och co i Anneberg.Lilldanne sov här inatt...Så han och jag kollade på film och så igår...Sen skulle jag ha ringt helena...Kom jag på vid halv 3 inatt....HAHA...illa minne man har.
Jaha sen har det la inte hänt så mycket mera...Sista praktikdagen va nu i fredags...(igår*)
Ska ner till stan och köpa påskägg till joniz och casper.Lilldanne får sitt i veckan...haha...Och köttbullar oxå...Det lovade jag mamma...Ska bli gott med mat sen*hähä*
Sitter och dricker kaffe vid min dator.Är faktiskt skitnöjd med den...Knapparna på bärbara datorer är så jävla sköna*haha*

Lilldaneil sitter vid dannes dator....
Nä hä nu ska jag sminka mej mm...hejhoppsan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0