Åh vilken tråkig lördag...

Känner verkligen inte för att jobba idag.
Men åste ju få ihop mina timmar..
Håller på att räkna ihop dom sa det det blir rätt antal timmar och skit...
Fan att det har snöat..Skit tråkigt tycker jag....Den försvinner ju bara direkt.Om det nu ska snöa vill jag att den ska stanna....Är glad så länge det inte är skitvarmt stark sol och ingen vind...Tycker bättre om vintern faktiskt...På sommaren är det jobbigt att jobba och vara ledig....
Särskilt de dagar då det är skitvarmt...Så man inte vet vad man ska göra..Vara inne eller ute...Bada eller inte...
Ja det är många saker som är jobbiga*haha*

Ja ja men nu ska jag dricka klart mitt kaffe och sedan göra mej iordning för rehab!!!!!

tjosan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0