Vipppps!!!!!

Jaha igår efter att Helena och Tommy hade åkt så gick jag till farmor.Men glömde helt bort min mobil som jag hade satt på laddning...hehe..Farmor skulle kommit hem idag vid 13.00.Men nu har armen blivit infekterad igen...Hennes hand är som 2 tennisbollar...Och så jävla ont har hon.Hon äter as mycke medicin.Men verkar inte hjälpa.Tror hon behöver mycket starkare medicin.Ja nu har jag iallafall städat hela hennes sovrumoch toalett.Det var det jag hann med igår...På typ 8 timmar...Så kom grannen ner också...hehe han e skit trevlig...Ja men nu trodde iallafall farmor att hon skulle få komma hem idag...Hon är typ skitnere nu bara för att hon måste stanna kanske 1 vecka till åpå kortis.Lovade personalen att jag skulle ner dit sen och hälsa på.Tänkte att jag skulle gå ut och gå med henne och köpa varsin glass eller något=)
Bara det inte börjar regna...



Nä nu ska jag sätta in lite bilder sedan helgen=)

Tommy och lilldaniel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0