Sun!!!!

Har legat på balkongen en stund och solat...Men det är ju så förbaskat varmt....Får säkert ont i huudet efter detta solande...He he men ska ut dit en stund till...Ska ringe Ellan också...Har färgat håret igen...Fsat får nog göra det en gång till...
Jaha jag kanske ska skriva lute om helgen då...
Jag kan ju börja med lördagen.Helana och jag och co va och badade och solade hela dagen.Sen åkte vi till stan och shoppade lite bäss och vin.Sen åkte vi hem till Helenas syrra oc satt ute på utegården och drack och pratade skit...en bliv klockan 22.00 och Helena sa att -Nä nu måste vi åka ner till stan.Tiden gick sen va klaockan 23.30 så sa hon-Nä jennie nu Måste vi åka ner till stan...Sen blev klockan 00.12 så sa hon -Nä nu måste vi åka ner till stan om vi ska hinna med något...haha..Så gjorde vi oss iordning oc gick till 2:an och åkte ner till stan.Ha ha sen när vi kom ner stängde allt...Så kollade vi när den sista bussen gick...Så hade vi missat den...*SÅKLART*bara för att jag var tvungen att pissa som vanligt..Så ringde vi taxin och frågade hur mycket det skulle kosta..Mellan 250 till 400 sa dom då!!!Wtf!!!
Skitdyrt...haha...Så då stannade vi en *viss jobbarbil* och så fick vi åka hem....Mycket mycket billigare än taxijävlen...hehe...
Sen när vi skulle hoppa av så frågade den personen som körde oss om vi skulle ta en cigg ihop...Ha ha jag trodde inte sådarna inom det yrket fick göra så=)
Men det va trevligt...Så undrade han varför jag skrattade när jag fick vissa sms...Ha ha men jag inget i detalj;)


Nähä om man ska ut och få solsting igen då kanske=)


SEEEE YOU LATER!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0