Småbröder och jobb:S

He he ja dagen böjade då med att jobba...Sen skulle Joniz och Casper med in och sova hos mej..Så stod jag mamma Casper och Joniz och väntade på bussen...
Men då tutade pappa förbi med lastbilen...Så då fick vi åka lastbil hem*in till nässjö*

He he mina föräldrar är ju skilda då som sagt...Danne och jag har samma pappa och joniz och casper har samma..Han som vi åkte med då det är min och dannes pappa..Så sa joniz efter 4782st frågor-Jennie´s pappa?Har du några vänner???

Ha ha vilken jäkla fråga..Pappa bara skrattade och svarade
-Nä jag har inte en enda kompis.*skämt*
Då sa joniz:
-Åhhhh...Så synd det är om dej...Då har du ingen att leka med på ditt sommarlov....
HAHAHAHAHA!!!!

Ja ja sen kom vi hem då...Så började Casper må dåligt så han fixade vi hem igen till mamma och Rolf...Men joniz är här...
Han kollar på Jonny Bravo just nu....Sådant grymt barnprogram...hahha..Lika kul för mej som för honom...haha...

Ja ja...Nu kommer lite bilder från dagen=)

Pappa ute i regnet och lossar
Pappa var och lossade i Anneberg...Skruttväder för shattsingen!!!


Joniz och Casper i pappas lastbil...Ha ha ser ju oerhört normala ut...Men dom är ju släkt med mej så:S*haha*


Ha ha denna bilden tog då Joniz..Han skulle prina ut den från min mobil och sätta upp den på sin vägg vid hans säng...haha...

Ja ha det var allt för denna gången mina kompisar...
Ha ha tur att magnus förstår mina besvär ikväll=)Psykiska skador kommer jag ha imorgon!!!haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0