Nykter fredag:)

Jepp det fick bli en nykter fredag idag.Men det går ju det också.Har typ varit överallt idag känns det som.Joniz sov ju då över sen idag vid 11 tiden kom Maugnus så tjatade vi som vanligt*mest jag*haha och drack kaffe.Sen kom Cille också.Så frågade min lillebror vad han hette så sa jag att han heter Lisa..Ha ha min lillebror bara-Men det är ju ett flicknamn.Kan en kille verkligen hete det..haha...

Ja ja sen åkte vi ner till stan till toyhouse så hoppade Cille av där.Sen åkte vi till Jysk och kollade på soffa,säng mm till Magnus.Joniz visste inte vad han skulle köpa men till sist sa han att han skulle köpa en jätte böla*kula*haha...Vilket jävla namn..haha..Sen åkte vi till sj och lämnade av Joniz.Sen åkte vi till systenbolaget och sean hem igen...

Åhh jag har varit så jävla sugen på godis ikväll...Men ar inte orkat fixa något...

Vil jobba en månad på en godisfabrik.Så jag tycker det är äckligt sen...hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0