Klumen och blomman+Paulina!!!!!

Paulina en barndomskamrat va och hälsade på en kväll=)
hehe..Som vanligt hade hon med sej kladdkaka och jag hade glass...Och kaffe och massa skitsnack till det,,Ha ha...

Har fått den nya soffan oxå...
Har iallafall tagit lite kort och så...

SÅ HÄR KOMMER DOM:


HIHI paulina=)


En av klapparna jag fick av paulina*hihi*en gammal tattar sak*internskämt*


Blomman jag fick av Paulina i födelsedagspresent=)


Nya soffan och blomman från pippi...haha den får man ju inte glömma:)

Här är då Klumens näste.Det är alltså en orm då.Som tillhör Magnus.Men som är här sålänge.Fast ormhelvetet ville fasiken inte komma ut!!!!


Ja det va lite bilder....
Nu ska jag snart iväg till farmor...
hejhopp sålänge



Kommentarer
Postat av: DOLLY

GRATTIS i efterskott :) kramis

2008-06-21 @ 18:42:54
URL: http://missdolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0