Jassppo!!!

Jepp nu är jag ehmma äntligen..Skönt faktiskt..Försökte sola innan:S
Gick la i 30 minuter sen va jag som en pool..haha...
Jepp sen ringde jag till helena också:) Det var trevligt..hehe..Har ju inte snackat med henne på aslänge...Ska åka till Jönköping i helgen och hälsa på...Ska bli kul som fan faktiskt=)
He he bara det nte är för varmt...Hatar när det är för varmt...Svett=jobbigt...

Jo just det ja...Jennie har köpt en nya soffa=)
image28
Den kommer antagligen imorgon...Är sugen på snabbmat...Typ mc donalds...Fy fasiken va länge sedan jag ät därifrån....hehe..
Jaha nä nu ska jag snart duscha...
Magnus va och hälsade på innan;)
Det va trevligt..

Nä skriver mera sen..hejhoppsan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0