Jaha ja...

Inget vidar nytt denna gången..Ska jobba hela midsommar...Surt att jobba på fredag...Farmor ville att jag skulle komma så jag får min födelsedagspresent.Men det får bli på Söndag kanske...hehe...
Ja jobb jobb jobb...Men det är kul iallafall att ha något att göra...
Nu är jag iallafall hemma..
Måste fan sova.....har ju inte sovit sedan klockan 12 igår...

Ja då ska man dansa runt midsommarståtet*haha*men mina  tanter...
hehe..Det blir trevligt..Slipper massa fylla och skit...Det va det nog med förra fredagen...HAHA!!!!

Jepp sen när jag har vilat en stund ska jag ringa helena..Hon tror nog typ att jag har dött....hehe....

Ja ja nä nu ska jag sova....Tjohopp!!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Tycker lite synd om dig.. :) Ska tänka på dig när jag vinar imorgon, men får bli lugnt. För jag jobbar ju två nätter i helgen. Livet är härligt, bara jobb jobb hela tiden. Haha. Många kramar <3

2008-06-19 @ 07:04:44
URL: http://elinhermansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0