fAsIkEn vIlKeN dAg!!!

Fy skruttans vilken pissdag det har varit...Början va som vanligt...Sen ringde sussi och frågade om jag ville hänga med farmor till sjukhuset...
Så gick jag först ner till farmor senåkte vi färdtjänst till sjukhuset.Typ kl 13.30 kanske.Sen när vi var där så gick vi först till provtagningen sen till ortoped lakaren.Sen va klockan halv 5.Så ringde usk:an och beställde en taxi.Men så skulle den jävla taxin inte komma förrens kl 19,30.Va fan!!!Vänta 3 timmar på en sketans taxi lixom...Nä då ringde dom ambulansen istället...*hehe*
Så fick vi åka det.Sen kom jag hem och efter typ 30 minuter ringde det och då var det jobbet.Så ville de att jag skulle jobba.*Pust*
hehe sen kom jag hem.Och snart ska jag sova hade jag tänkt mej.Snackar lite skit med lollo=)

Jo just det ja!!!!

GRATTIS ELLAN PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!!!!

Åhhh har dessutom kollat på värsta skit serien...Sugar rush heter den...Kolla inte på den...
Kollade på trailern om den frst och då verkade den vara kul.Typ en ungdomsserie..Men den handlade bara om 2 kompisar och en va lesbisk och den andra*normal*.Och hur deras föräldrar är kaniner pippar överallt.
Nä ingen kul serie..Fast det kanske finns sådarnt folk som tycker om den..

Vill kolla på någon film men måste fasiken sova snart.

Jaha något mera kul som har skett??!Nä inte idag..Denna dagen har som sagt mest sugit fotsvamp!!!
Hoppas det blir en roligare dag imorgon....Vilket det kommer bli=)
See you sooon babi!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0