Mobil...

Var fasiken är min mobil igentligen=S

Blir helt störd...Har letat i hela lägenhetn nu..Måste ha den på ljudlös.För när jag ringer till den hörs det ingen signal.Så den är nog om sagt på ljudlös konstigt att den inte har dött än.Jaha idag har jag varit med mamma och co och badat.


Fredagen:
Mötte Elin på stan.Handlade lite alkohol på systembolaget.Gick och köpte pizza...Gick hem till henne och åt sen gjorde vi oss iordning började dricka lite vin och så=)
hehe..
Sen åkte vi ner till stan.Skulle först till Bryggeriet och sedan hotellet.Men när vi väl var på väg till hotellet och kom fram sa vakten att Elin hade gått lite för vingligt.Så vi fick inte komma in...Ha ha..Så gick vi tillbaks till bryggeriet.Men Elin kom inte in där då ehller*haha*..Så hon ringde till hennes *körare* som hämtade henne...Ha ha och då va klockan tydligen 23.30...haha..Skitkul ju.Men jag var kvar på bryggeriet tills det stängde.Mötte en gammal kompis där cokså.Som Paulina och jag busade mycket med när vi var i 14-års åldern typ.Skitskoj.Men sedan dagen efter så hittade jag inte min väska..*suck*Men den va iallafall på B.Ja herregud vilken fredag=)
Snackade med Elin oh jag fattar fasiken inte när vi blev så fulla.Kommer lixom ihåg allt hemma hos henne och att *köraren* släppte av oss vid banken.Men sen är minnet ganska bortblåst.Som vanligt men mne.Tur att andra kommer ihåg=)

jaja skriver mera sen...hejhopp
kommer lite bilder också;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0