Jobbdax snart!!

Känner faktiskt för att grilla och festa i helgen...Nästa helg ska man festa eller dricka lite vin med Elin och kanske Amanda...Ska fråga Amanda idag.Jobbar ju med henne i helgen..Jobbvinarkväll=)

Så jävla kul...Känns som det är ett år kvar..ehe...
Men efter denna helgen går det nog fort.Nästa vecka jobbar jag tis+ons+torsdag.Hmm funderar på att snacka med elin om vi ska göra någon mat.Så kan vi ju träffas tidigare på dagen och handla=)
Skulle vara kul...Jaha men nu måste jag duscha och göra mej iordning för en jäkla jobbig helg.Vill faktiskt hellre jobba delade pass.Typ 7-14/17-21 eller 7-10/14-20....Det va mycket bättre...Nu är man ju typ död på söndagen.Man skulle iallafall jobba en delad dag tycker jag...Hmm men det är ju bara vad jag tycker..hehe..

JA JA nu ska jag som sagtfixa till allt..Jo just det ja...Skickade efter lite kläder ogår..Det va rea och konstigt nog handlar man för mer=)Köpet gick iallafall på ca 1700...haha...


jaja tjao!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja det ska bli skoj så in i =) Visst kan vi äta ngt, vore skoj. Typ tacos eller ngt i den stilen? Jobbar natten till fredagen, så är väl människa vid fyra tiden... Jobba Lugnt. Kram

2008-07-18 @ 14:57:14
URL: http://elinhermansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0