Tjenare=)

image2


Jaha ja...Tänkte att jag skulle testa lite hur detta går till...
Alla tjatar att man ska ha en egen blogg *bla bla bla*
Så får la ge det ett försök då.

Ja idag har det inte hänt så mycket.Tycker jag inte...
Pratade med Ellan,Helena,Cille och Munaja.
Jobbade idag med.Va hemma hos mamma i rasten och efter jobbet tills bussen gick hem till nässjö.
Jag förstår inte varför det är mycket godare att dricka kaffe borta än va det är att dricka det hemma..
Likadant med ex smörgåsar.Det är mycket godare att äta borta än vad det är att äta det hemma.Även om det är exakt samma saker ex bröd och så.

Ha ha.Det var en arbetskamrat som hade namnsdag idag.Så sa en farbror när jag var uppe hos honom:
-Jennie?!Pip har namnsdag idag.Och hon är väll ledig?
-Ja hon är ledig idag.Men hon kommer imorgon.
-Hmm..Jaha men om du träffar henne ikväll kan du väll hälsa henne att jag har en namnsdagspresent till henne?
-Ja det är klart jag kan göra det.
-Ja för jag har tänkt på detta en stund nu.Och jag har kommit på en bra present till henne som jag kan ge.
-Jaha vad är det för något då?
-en tandkrämstub.Det har man alltid användning av.

Ha ha snacka om att jag hade svårt att hålla mej för skratt.Men man kan ju inte bara skratta rätt ut heller.Han menade ju allvar..Ha ha så söt...Han tycker jag ska bli kompis med väst tyskland.Där är folket vettigt och kan skilja på vad som är rätt och fel.

He he undrar om man blir så när man blir gammal...

Mamma tror att jag kommer bli dement när jag är 50 redan...Ha ha..Hoppas hon skojar:S

Ja ja..Nu ska jag gå och lägga mej.Min praktik börjar imorgon.Ska vara på rehab några veckor....

tjohopp!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0